Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti

Trgovac
Trgovac je Fototeh grupa d.o.o. Kalinovica 8, Zagreb, koja posluje pod trgovačkim imenom Yellow Store.

Kupac
Kupac robe je posjetitelj web shop-a koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu trgovcu, te na osnovi ponude plati e-bankingom ili virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI).

Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa yellowstore.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Servisni uvjeti
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac).
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Jamstvo
Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Yellow Store kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

 

Putem web shopa www.yellowstore.hr kupcu je omogućena kupnja proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je hrvatska kuna (HRK).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene ( oznaka „Akcija“ pozicionirana u gornjem desnom kutu slike proizvoda ) vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. No proizvodi sa sniženom cijenom te oznakom „Web ponuda“ odnose se na isključivo on-line kupovinu.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti kako registrirani tako i neregistrirani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu, eventualno prihvatiti novi rok isporuke ili prihvatiti ponuđeni zamjenski proizvod.

Opisni proces kupovine kroz Yellow Store web shop.

Odabirom robe koju želite kupiti istu dodajete u košaricu.
Nakon dodavanja robe u košaricu istu pregledate putem ikone u gornjem desnom kutu stranice.
Odlukom da želite kupiti odabranu robu krećete na plaćanje / blagajnu.
U ovom koraku upisujete podatke o naručiocu robe ( ime i prezime, kontakt, adresu i sl. )
Kada pritisnete gumb naruči vaša narudžba je kreirana te Vam se prikazuje na ekranu.
Automatikom će te dobiti na mail adresu potvrdu narudžbe, molimo da pričekate mail/poziv našeg djelatnika kojim će Vam se potvrditi dostupnost željene robe.
Na osnovi komunikacije poslati će Vam se ponuda po kojoj molimo da obavite plaćanje.
Kada nam Vaša uplata bude vidljiva na našem računu banke kreirati ćemo dostavni paket te Vam ga poslati prvom mogućom dostavom putem In-Time kurirske službe.
( napomena: vrijeme isporuke diktirano je od strane In-Time međugradske ekspresne dostave )

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge putem web shop-a kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

Uplatom u pošti, banci, FINI općom uplatnicom
Internet bankarstvom
Virmanskom uplatom

Navedena plaćanja smatramo gotovinskim te na iste odobravamo 5% popusta putem košarice.

 

“NAČINI PLAĆANJA U POSLOVNICAMA”

Gotovina   ( odobravamo 5% popust )

Maestro – jednokratno, Maestro ERSTE banke od 2-12 rata, Maestro PBZ banke od 2-12 rata bez kamata, Maestro ZABA banke od 2-12 rata bez kamata

MB NET (Maestro Istarska, Slatinska, Jadranska, Veneto, SBER, Primorska i Kreditna banka)

VISA – Jednokratno, Visa Zagrebačke banke od 2-12 rata bez kamata, Visa Splitske banke od 2-24 rate bez kamata

DINERS – jednokratno, 2-12 rata bez kamata, 13-24 rata bez kamata
AMERICAN EXPRESS – jednokratno, 2-24 rata bez kamata
MASTERCARD – jednokratno, 2-24 rata bez kamata

Dostava

Opći uvjeti dostave
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke In Time d.o.o.

Okvirni je rok isporuke od 2 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 2 do 7 radnih dana, dostava na otoke najviše 10 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad Fototeh grupa d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se 30 kn po pošiljci (bez obzira na težinu paketa) ukoliko iznos računa ne prelazi 1000 kn. Ukoliko račun prelazi 1000 kn dostava je besplatna. Cijena dostave dostupna je svim korisnicima, te je vidljiva u košarici.
Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.

Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu yellowstore.hr bez isporuke kupcu i sl.) Fototeh grupa d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Reklamacije

Povrat robe
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
isporuka robe koja nije naručena
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Web shop yellowstore.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (upute, punjač, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručne ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.

Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem e-mail poruke ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.

Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
o prodaji knjiga i drugih publikacija.

Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

Kontakt:

FOTOTEH GRUPA d.o.o.
Kalinovica 8 , 10 000 Zagreb
email: yellowstore@fototeh.hr
Tel: (01) 6196-609
Fax: (01) 6196-608
OIB: 66830546104
MB: 080803545
Upisan u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem 080803545
Temeljni kapital 75.000,00 kuna uplaćen u cijelosti
IBAN: HR0323300031152317357, kod Splitska banka Societe Generale Group, Zagreb

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.

Zahtjev za otkazivanjem ugovora
(samo za kupovine putem webshopa)

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod.

U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora.

Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.

Više detalja o otkazivanju ugovora pronađite u Uvjetima poslovanja

Zahtjev mora sadržavati ispod označeno.

Podaci o kupcu
* E-mail adresa
* Ime
* Prezime
* Ulica
* Mjesto

* Broj računa
* Datum primitka robe
* Detalji o proizvodu
* Razlog Otkazivanja Ugovora

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Mi u Yellow Store-u ponosni smo na brzinu i način riješavanja reklamacija te vas pozivamo da se prvo uvijek javite nama kako bi vam mogli riješiti nastali problem u što mogućem roku.

Pohvale / Pritužbe

Poučeni činjenicom da je svaka kritika dobra (ukoliko je konstruktivna), odlučili smo se otvoriti Vama – našim kupcima, kao i svima onima koji će to tek postati. Želja nam je pobliže se upoznati sa Vašim mišljenjem u vezi našeg asortimana i načina poslovanja, te mu se u što većoj mjeri prilagoditi. Nadamo se da će nam taj način komunikacije pomoći u rješavanju eventualnih problema, a ujedno nam omogućiti da se čim više približimo Vašim željama i potrebama.

Stoga Vas pozivamo da nam se obratite na mail adresu yellowstore@fototeh.hr  sa Vašim komentarima, prijedlozima, pohvalama i pritužbama. Unaprijed se zahvaljujemo na vremenu kojeg ćete utrošiti na nas te se nadamo da će ovaj način komunikacije unaprijediti naše poslovanje, što je naš konačni cilj.

Ostalo

Politika kolačića (cookies)

Kako bi ova web stranica radila pravilno, kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija ( Cookies ) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu no prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?
Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili e-mail adresa). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti Vaše postavke internet preglednika da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.

Kako onemogućiti kolačiće
Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama.

 

Zbrinjavanje električnog i elektroničkog otpada

PrikupljanjeVrste EE otpada
Elektronički uređaji sadrže nekoliko stotina različitih materijala. Neki od njih su nakon uporabnog vijeka uređaja ponovno iskoristivi, no mnoge tvari mogu biti vrlo štetne ako se s elektroničkim otpadom postupa nepravilno. Kako bi se spriječio štetan utjecaj tih tvari na okoliš i zdravlje ljudi, vrlo je bitno da se EE otpad sakuplja odvojeno od komunalnog otpada i zatim zbrinjava na ekološki prihvatljiv način.

Kako se riješiti EE otpada?
U našim dućanima možete ostaviti EE otpad. Preuzimamo ga po sistemu 1 za 1. U Yellow Store-u zbrinuti ćemo vaš stari EE uređaj uz uvjet da je isti obavljao primarne funkcije kao i isporučena novokupljena EE oprema. Za više informacija obratite se našem djelatniku.
Ako niste u blizini naših dućana, u Republici Hrvatskoj postoji organizirani besplatni sustav zbrinjavanja EE otpada putem ovlaštenih sakupljača. Dovoljno je nazvati besplatni broj 0800 444 110 ili poslati SMS na 098 444 110. Na istom ćete broju dobiti sve potrebne dodatne informacije. Nalog možete dati i na web stranici www.eeotpad.com, te putem elektroničke pošte prijava@eeotpad.com
EE otpad možete i osobno odvesti u najbliže reciklažno dvorište.

Svi električni i elektronički uređaji i oprema koje je potrebno zbrinjavati odvojeno od ostalog otpada na sebi imaju WEEE oznaku (Waste of electrical and electronic equipment). Predajom odbačenih EE uređaja isključivo ovlaštenim sakupljačima osiguravate njihovo pravilno zbrinjavanje i pomažete očuvanju okoliša i zdravlja ljudi.